You are currently viewing هر آنچه که باید در مورد جوایز نیروی دریایی قدیمی بدانید

هر آنچه که باید در مورد جوایز نیروی دریایی قدیمی بدانید


خوشبختانه برای دوستداران معامله در همه جا، برنامه های پاداش معمول است، بنابراین به طور طبیعی بهشت ​​خرید چانه زنی Old Navy یکی دارد. جوایز نیروی دریایی قدیمی یک برنامه چند وجهی مبتنی بر نقطه است. نباید با آن اشتباه گرفت برنامه Super Cash آنهادر جایی که می‌توانید کوپن‌های دلاری به‌دست آورید که می‌توان آن‌ها را در دوره‌های زمانی خاص بازخرید کرد، برنامه Navyist پاداش‌هایی را بر اساس سطح شما ارائه می‌دهد – که بر اساس میزان هزینه شما تعیین می‌شود.

اعضای تکرار قبلی از ناخدای کهنه کار برنامه جایزه ای که از جولای 2021 دارای امتیاز استفاده نشده بود، پس از ثبت نام، این امتیازها را در برنامه جدید Navyist قرار می دهد. تمام گواهی های پاداش تا تاریخ انقضای اعلام شده خود همچنان معتبر خواهند بود. برنامه جدید گواهینامه های جایزه صادر نمی کند، که به ساده سازی روند کمک می کند.

بنابراین اگر علاقه مند به پیوستن به برنامه پاداش های Old Navy هستید یا می خواهید آن را از برنامه Super Cash خرده فروش متمایز کنید، راهنمای کامل ما را بخوانید که به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه Old Navy’s Navyist بدانید را بخوانید.

نحوه ثبت نام در جوایز نیروی دریایی قدیمی

بنر پاداش نیروی دریایی با دکمه‌های فراخوان "ورود به صورت رایگان.  این بنر دارای طرح رنگ آبی و زرد است و خانواده‌ای چهارنفره شاد را نشان می‌دهد که لباس‌های معمولی تابستانی به تن دارند، والدین در آن نشسته‌اند و یک کودک ایستاده و دیگری از پشت در آغوش گرفته است.
تصویر: نیروی دریایی قدیمی

هنگام پرداخت می توانید در فروشگاه ها ثبت نام کنید. برای ثبت نام آنلاین به OldNavy.com برای ثبت نام در برنامه روی “پیوستن رایگان” کلیک کنید و تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر است. همچنین می توانید برای کارت اعتباری Old Navyist Rewards اقدام کنید.

آیا برنامه پاداش نیروی دریایی قدیمی رایگان است؟

عضویت در این برنامه کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای در طول سال دریافت نمی شود.


پاداش های قدیمی نیروی دریایی چگونه کار می کند

از جولای 2021، برنامه Navyist اکنون یک برنامه عضویت واحد است که شامل کل خانواده برندهای Gap می شود. این بدان معنی است که هر خریدی که در Old Navy انجام می دهید، شکاف، جمهوری موز و ورزشکار برای همین حساب اعمال می شود و می توانید امتیازات خود را در هر یک از فروشگاه ها بازخرید کنید. بنابراین اکنون خرید شما در Old Navy می تواند دلارهای پاداشی برای شما به ارمغان بیاورد که می توانید آن را تحویل داده و در Athleta از آنها استفاده کنید. و بله، این برنامه را بسیار بیشتر از یک کارت پاداش نیروی دریایی قدیمی می کند. از لحظه ای که عضو Navyist Rewards می شوید، شروع به کسب مزایا می کنید.

مزایای Old Navy Rewards

سه مستطیل رنگی با برچسب "هسته،" "علاقهمند،" و "آیکون" با نمادهای ستاره در مرکز و متن زیر که الزامات هزینه سالانه برند برای هر سطح عضویت را مشخص می کند.
تصویر: نیروی دریایی قدیمی

هسته (500 دلار یا کمتر)

مزایای اصلی عبارتند از:

  • 1 امتیاز برای هر 1 دلار خرج شده. هر 100 امتیاز، 1 دلار جایزه دریافت می کنید.
  • ارسال رایگان (3 تا 5 روز) برای سفارش های بالای 50 دلار.
  • پیشنهادات انحصاری فقط برای اعضا
  • پاداش تولد.
  • تبدیل استفاده نشده Old Navy Super Cash (و GapCash و Banana Republic Factory Style Cash) در امتیاز.
  • اشتراک آزمایشی رایگان Athleta’s Obe Fitness.

علاقه مندان (500 دلار تا 999 دلار)

امتیازات سطح علاقه مندان شامل تمام امتیازات اصلی به علاوه موارد زیر است:

  • حتی بیشتر پیشنهادات منحصر به فرد برای اعضا.
  • دسترسی زودهنگام به فروش
  • امتیاز جایزه برای خرید دو یا چند برند Gap, Inc.
  • امتیاز پاداش سه ماهه (250 امتیاز).

نماد (1000 دلار یا بیشتر)

امتیازات سطح آیکون شامل تمام امتیازات Core و Enthusiast به اضافه موارد زیر است:

  • حتی بیشتر پیشنهادات منحصر به فرد برای اعضا.
  • ارسال رایگان (2 تا 3 روز) برای سفارش های بالای 50 دلار.
  • امتیاز پاداش سه ماهه (500 امتیاز).
  • تغییرات اساسی رایگان در جمهوری موز.

جوایز تولد نیروی دریایی قدیمی

صرف نظر از سطح پاداش نیروی دریایی خود، همچنان یک هدیه ویژه از Old Navy برای تولد خود دریافت خواهید کرد. هدایا می توانند از سال به سال متفاوت باشند، اما معمولاً کوپنی برای تخفیف خرید در ماه تولد شما است. ایمیل یا حساب Old Navy Rewards را در حدود روز تولدتان بررسی کنید.

نحوه تبدیل سوپر نقدی قدیمی نیروی دریایی استفاده نشده

وارد حساب کاربری خود شوید و در برگه «امتیازها و پاداش‌های من»، «Earn and Redeem» را انتخاب کنید. هر پول پاداش استفاده نشده در آنجا فهرست شده است یا می توانید کد بازخرید را وارد کرده و تبدیل را انتخاب کنید. حتی می توانید پول پاداش منقضی شده را ظرف 30 روز پس از انقضای آن تبدیل کنید. این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پولی را روی میز باقی نمی گذارید، زمانی که نوبت به بهترین استفاده از برنامه پاداش می رسد، است.

همه اعضا دسترسی دارند ویژگی Pay It Forward، به آنها اجازه می دهد امتیاز یا پول نقدی را که به دست آورده اند به خیریه های انتخاب شده توسط مارک ها اهدا کنند. این یک عنصر بسیار خوب از برنامه جدید جوایز نیروی دریایی قدیمی است، که در آن می توانید پولی را که به دست آورده اید به موسسات خیریه مختلفی مانند صندوق جهانی حیات وحش، DoSomething.org و صندوق ماموریت تصور کنید اهدا کنید. با رفتن به بخش Pay It Forward حساب خود می توانید این کار را انجام دهید.

مزایای دارنده کارت اعتباری نیروی دریایی قدیمی

جدا از برنامه Navyist Rewards، Old Navy همچنین دارای کارت اعتباری فروشگاهی خود به نام است کارت اعتباری پاداش نیروی دریایی. اگر یک کارت باز کنید، دریافت می کنید 30% تخفیف برای اولین خرید شمابنابراین برای بزرگترین پس انداز، برنامه ریزی کنید تا هنگام خرید بزرگ از این تخفیف استفاده کنید.

شما هم می گیرید 20% تخفیف در اولین استفاده از کارت در هر یک از چهار مارک Gap، Inc اگر انجام دهید ظرف 14 روز برای باز کردن نقشه دارندگان کارت اعتباری نیز دریافت می کنند 5 امتیاز برای هر 1 دلار خرج شده در خانواده برندهای قدیمی نیروی دریایی، در مقابل 1 امتیاز برای اعضای Navyist. بررسی کنید که آیا از قبل واجد شرایط دریافت کارت اعتباری آنلاین هستید، بدون اینکه بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.


نحوه بازخرید جوایز نیروی دریایی قدیمی

بازخرید جوایزتان از طریق برنامه «جوایز نیروی دریایی» آسان‌تر نیست. به سادگی قبل از خرید آنلاین وارد حساب خود شوید و امتیازات شما به طور خودکار در هنگام پرداخت بدون نیاز به وارد کردن کد پاداش نیروی دریایی قدیمی از هر نوعی در دسترس خواهد بود. می توانید انتخاب کنید که آنها را برای خرید فعلی خود اعمال کنید یا می توانید آنها را برای خرید بعدی ذخیره کنید، فقط به یاد داشته باشید که اگر حداقل یک خرید واجد شرایط را ظرف 12 ماه پس از کسب آنها انجام ندهید، امتیازات منقضی می شوند. بنابراین حداقل سالی یک بار خرید کنید و امتیازات شما معتبر می ماند.

پیام هر آنچه که باید در مورد جوایز نیروی دریایی قدیمی بدانید اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link