You are currently viewing نحوه تشخیص کد کوپن جعلی

نحوه تشخیص کد کوپن جعلی


اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، این مته را می دانید: قبل از پرداخت، کد کوپن را بررسی کنید. شاید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید هیچ کد کوپنی را تبلیغ نمی‌کند، بنابراین شما شبکه خود را به صورت گسترده ارسال می‌کنید و چیزهایی مانند «کدهای تبلیغاتی هدف» یا «کدهای کوپن هدف» را در Google تایپ می‌کنید. تعدادی از نتایج در سایت‌هایی که می‌دانید معتبر هستند ظاهر می‌شوند، از جمله یکی که نوید کد تبلیغاتی تخفیف ۲۵٪ را می‌دهد. نتیجه!

… یا شاید نه. روی پیشنهاد کلیک می‌کنید، کد را هنگام پرداخت وارد می‌کنید و پیام ترسناک “نامعتبر” را دریافت می‌کنید:

شاید چند مورد مختلف را امتحان کنید و فقط برای دریافت همان پیام دوباره تلاش کنید. و به زودی متوجه می شوید – این کد کوپن مزخرف است. شما هیچ پولی پس انداز نکرده اید و وقتت رو تلف کردی

چرا کدهای کوپن جعلی وجود دارد؟

کوپن های جعلی و غیرکاربردی محصول جستجوی آنلاین و چشم انداز تجارت الکترونیک هستند.

درآمدهای وابسته (پولی که یک سایت زمانی که شما خریدار روی یک پیشنهاد یا پیوند محصول کلیک می کنید دریافت می کند) مدت‌هاست که بخشی از جریان درآمد سایت‌های انتشاراتی بوده است.

طی چند سال گذشته، سایت های رسانه ای شروع به میزبانی پیشنهادات کوپن شخص ثالث در سایت های خود کرده اند. ویراستاران سایت ها لزوماً این پیشنهادات شخص ثالث را بررسی، تأیید یا پشتیبانی نمی کنند. در عوض، سایت به سادگی آنها را میزبانی می کند، درآمد کسب می کند و ترافیک جستجوی مربوط به خرید را دریافت می کند (زیرا شهرت آنها تضمین می کند که مراکز کوپن آنها در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالایی دارند).

اگر شخص ثالث کد کوپنی را منتشر کند که منقضی شده است یا در ابتدا جعلی است، در صفحه مرکز کوپن میزبان باقی می‌ماند و خریداران ناآگاه روی آن کلیک می‌کنند. برخی از این خریداران پس از اینکه متوجه نشدند کد کار نمی کند، ممکن است باز هم اقدام به خرید کنند و همچنان پول از تراکنش به دست می آید.

گوگل در شرف اقدام علیه میزبانی کوپن های شخص ثالث تایید نشده اما احتمالاً کدهای کوپن جعلی به شکلی در اکوسیستم آنلاین باقی خواهند ماند. بنابراین، برای خریداران مهم است که بتوانند تقلبی ها را بشناسند و از اتلاف وقت و ناامیدی جلوگیری کنند.

نحوه تشخیص جعلی بودن کوپن

حتی بهترین شکارچیان معامله گاهی مورد کلاهبرداری قرار می گیرند. اما تیم تحریریه ما سال‌هاست که برای مقالات، نظرات و خبرنامه‌های ما معاملات پیدا کرده است، بنابراین ما به معاملات واقعی توجه کرده‌ایم. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد کد کوپنی جعلی است:

1. خیلی خوب است که درست باشد

دلیلی وجود دارد که در وهله اول به دنبال کد کوپن برای این خرده فروش بودید. کدهای تبلیغاتی برای این تاجر وجود ندارد! یا به ندرت وجود دارند. Target، Wayfair، و Walmart (و بسیاری از برندهای لوکس نیز) به ندرت کدهای تبلیغاتی را برای توده ها ارائه می دهند. به عنوان مثال، Target به شدت به پیشنهادات انحصاری Target Circle خود برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند و برنامه ها را پیشنهاد می کند، متکی است. والمارت احتمال بیشتری دارد که بازدهی معروف خود را روی محصولات منتخب ارائه دهد.

اگر یک شکارچی معامله هستید، خواهید آموخت که کدام فروشگاه ها به طور مداوم کدهای تبلیغاتی ارائه می دهند و کدام نه. اما اگر کدهایی را در سایت خود تاجر نمی بینید و باید در جای دیگری جستجو کنید، مراقب باشید.

همین امر در مورد کدهای تبلیغاتی که تخفیف های فوق العاده بالایی ارائه می دهند نیز صدق می کند. خرده فروشان تمایل دارند کدهای تبلیغاتی را به عنوان شیرینی روی کیک ارائه دهند: معمولاً 10٪ تا 20٪ تخفیف. برای مثال، یک کد تبلیغاتی که 50٪ یا 75٪ تخفیف ارائه می دهد، باید به شما مکث کند. پیشنهاد تخفیف 25 درصدی سزاوار شک و تردید است.

2. کد تبلیغاتی واقعا نامشخص است

اکثر کوپن ها دارای چاپ ریز هستند و اگر کوپن مورد نظر شما دارای چاپ نیست، ممکن است جعلی باشد.

این معامله را که اخیراً در Wayfair در یک سایت کوپن مشاهده کردیم، بگیرید:

زبان گسترده و مبهم است. بدون تاریخ انقضا، بدون استثنا، بدون ذکر حداقل هزینه، و جزئیات بسیار کمی. کلیک کردن، شما را به سایت Wayfair برای پیمانکاران و متخصصان شاغل می برد، که نشانه دیگری از عدم کارایی این پیشنهاد برای خریداران عادی است.

برای مقایسه، این پیشنهاد را ببینید:

چاپ بسیار کمی وجود دارد (تاریخ انقضا، قوانین انباشته کوپن و موارد استثنا). اما این چیز خوبی است – و نشانه ای است که این یک پیشنهاد قانونی، تحقیق شده و تأیید شده است. روی همه چیز کار نمی کند، اما به وضوح می توانید ببینید روی چه چیزی کار می کند.

3. کد تبلیغاتی سفارشی به نظر می رسد

این لزوماً نشانه ای نیست جعلی کوپن، اما نشانه آن است که برای شما کار نخواهد کرد. خرده فروشان اغلب کدهای تبلیغاتی را برای اعضای لیست پستی خود ارسال می کنند که فقط برای یک بار استفاده است و برای آن کاربر شخصی سازی شده است. این نوع کدها معمولاً رشته های بلندی از حروف و اعداد هستند.

اگر گیرنده چنین کدی سپس آن را به یک سایت کوپن ارسال کند، برای شخص دیگری کار نخواهد کرد. در حالی که ما قبول داریم کدهای ارسالی کاربر در RetailMeNot، ما آنها را تعدیل می کنیم و هر پیشنهادی را بررسی می کنیم.

از این گذشته، یک کوپن جعلی در یک سایت معتبر دیگر هویت شما را دزدیده یا شما را با یک محصول جعلی فریب نمی دهد. با این حال، زمان به اندازه پول ارزشمند است – و شما نمی خواهید آن را هدر دهید. درباره نحوه انجام تمام تلاشمان برای تأیید پیشنهادها و کدهای کوپن در RetailMeNot بیشتر بیاموزید.

پیام نحوه تشخیص کد کوپن جعلی اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link