You are currently viewing تجربه Airbnb: آنچه باید قبل از رزرو بدانید

تجربه Airbnb: آنچه باید قبل از رزرو بدانید


بهترین خاطرات سفر، سوغاتی هایی نیستند که می خرید یا هتل هایی که رزرو می کنید (خوب، بیشتر اوقات). افرادی که ملاقات می کنید و تجربیات فرهنگی که دارید ماندگارترین خاطرات را می سازند – و به همین دلیل است که پلتفرم هایی مانند Airbnb تجربیات بسیار شگفت انگیز است. پلت فرم رزرو مانند Airbnb معمولی عمل می کند، اما به جای یافتن املاک منحصر به فرد، فعالیت های فرهنگی منحصر به فردی را رزرو می کنید که شامل راهنمای محلی برای نشان دادن طناب ها به شما می شود.

اگر در حال برنامه‌ریزی سفری هستید و می‌خواهید در حین سفر تجربه‌های منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را بیابید، ارزش این را دارد که Airbnb Experience چه چیزی ارائه می‌دهد. در زیر، ما دقیقاً آنچه را که باید قبل از رزرو بدانید، و همچنین تعداد انگشت شماری از تجربیات برجسته در سراسر جهان که به ما هوس سرگردانی بزرگ می‌دهد، ارائه کرده‌ایم.

نحوه رزرو تجربه Airbnb

رزرو یک تجربه Airbnb کم و بیش دقیقاً همان فرآیند رزرو یک اقامتگاه معمولی Airbnb را دنبال می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب معمول Airbnb خود شوید، فعالیتی را که دوست دارید پیدا کنید، تاریخ(های) مورد نظر برای رزرو، تعداد شرکت کنندگان و رزرو را انتخاب کنید. شما به میزبان Airbnb Experience خود دسترسی خواهید داشت که اطلاعات دقیق تری درباره این تجربه و مکان و زمان ملاقات شما برای شروع فعالیت ارائه می دهد.

نحوه جستجوی تجربیات در Airbnb

گاهی اوقات هیجان‌انگیزترین بخش تعطیلات همان لحظات انتظار در مرحله برنامه‌ریزی است – و این مطمئناً زمانی است که شما به دنبال یک تجربه Airbnb هستید و رزرو می‌کنید. جستجو در آگهی های تبلیغاتی در شهرهای مختلف جهان بسیار سرگرم کننده است. کلاس‌ها و تجربیات محلی، از فعالیت‌های کلاسیکی که در همه کتاب‌های راهنما می‌بینید تا تجربیات غیرعادی‌تری را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد کشور و فرهنگ آن را در سطحی صمیمی‌تر بشناسید.

صفحه اصلی Airbnb Experience به شما امکان می‌دهد فهرست‌های «نزدیک» را جستجو کنید یا شهر یا کشور خاصی را که می‌خواهید رزرو کنید انتخاب کنید. می‌توانید بر اساس زبان میزبانی تجربه، تاریخ‌ها و زمان‌های موجود، و تعداد مهمان‌هایی که یک تجربه می‌تواند در خود جای دهد، فیلتر کنید. همچنین می توانید قیمت ها و فعالیت های خاص را فیلتر کنید. بنابراین، برای مثال، اگر به دنبال کلاس آشپزی زیر 30 دلار هستید، حداقل قیمت خود را به حداکثر قیمت خود (30 دلار) فیلتر کرده و برگه “غذا و نوشیدنی” را انتخاب کنید.

Airbnb.com

چاپ ریز که باید در مورد آن بدانید

Airbnb کیفیت و استانداردهای تجربیات خود را جدی می گیرد و تضمین می کند که همه میزبان ها قبل از ارائه خدمات خود بررسی می شوند. میزبان‌هایی که بازبینی‌ها یا شکایات بد دائمی دارند، از فهرست کردن تجربیات خود منع می‌شوند – به این معنی که تقریباً می‌توانید تضمین کنید که تجربه خوبی خواهید داشت. لطفاً توجه داشته باشید که معمولاً می‌توانید تا هفت روز قبل از شروع تجربه برای بازپرداخت کامل، یا اگر رزرو ظرف 48 ساعت قبل از زمان شروع انجام شده باشد، ظرف 24 ساعت آن را لغو کنید. پس از آن، در صورت نیاز به لغو یا تغییر تجربه، بازپرداختی دریافت نخواهید کرد. با این حال، برخی از تجربه‌ها سیاست‌های لغو متفاوتی دارند، بنابراین چاپ دقیق را بررسی کنید (در «خط‌مشی لغو» در صفحه رزرو).

تصویر: Airbnb

مزایا/ معایب رزرو یک تجربه Airbnb

چند مزایا و معایب وجود دارد که باید هنگام رزرو یک Airbnb Experience در نظر بگیرید. این مواردی است که قبل از رزرو باید در نظر بگیرید:

حرفه ای ها

  • این یک راه عالی برای غوطه ور شدن در یک تجربه محلی است که در غیر این صورت ممکن است آن را تجربه نکنید.
  • تجربه رزرو Airbnb تضمین می کند که می توانید نظرات صادقانه را بخوانید و فعالیتی را انتخاب کنید که احساس راحتی و امنیت کند.
  • گشت و گذار در یک شهر می تواند ایده هایی را برای فعالیت هایی ایجاد کند که نمی دانستید وجود دارند یا می خواستید انجام دهید.
  • شما مستقیماً به جیب مردم محلی پول می‌ریزید (اگرچه Airbnb درصدی را می‌گیرد).

منفی

  • خط مشی لغو برای برخی از تجربیات شما را ملزم می کند که هفت روز قبل برای دریافت بازپرداخت آن را لغو کنید (یا اگر کمتر از 48 ساعت از زمان شروع رزرو کنید، 24 ساعت قبل).
  • اگر تجربه بد یا رضایت‌بخشی دارید، تلاش برای ثبت درخواست برای بازپرداخت می‌تواند ناامیدکننده باشد.

3 تجربه Airbnb که حتما باید در سفر بعدی خود در نظر بگیرید

هنگامی که شروع به پایین رفتن از سوراخ خرگوش Airbnb Experience می کنید، محدود کردن آن به تعداد انگشت شماری از گزینه ها دشوار است – انتخاب های زیادی برای کاوش وجود دارد! ما برخی از گزینه های مورد علاقه خود را از سرتاسر جهان انتخاب کرده ایم که ما را وادار می کند فوراً یک سفر رزرو کنیم. در اینجا سه ​​تجربه Airbnb وجود دارد که قطعاً باید در سفر بعدی خود در نظر بگیرید:

تور آشپزی ایزاکایا در شینجوکو، توکیو

تصویر: Airbnb

توکیو بزرگ است و می تواند برای مسافرانی که برای اولین بار سفر می کنند کمی طاقت فرسا باشد، اما این بدان معنا نیست که باید از تجربه زندگی شبانه و غذای نمادین آن دست بکشید. این تور غذایی شینجوکو میهمانان را از میان برخی از بهترین ایزاکایا (میخانه های غذاخوری ژاپنی) در منطقه پر جنب و جوش می برد. قیمت شامل راهنمای تور محلی و تمام غذاها و نوشیدنی های مصرف شده است.


کارگاه لامپ موزاییک ترکی در استانبول

تصویر: Airbnb

احتمالاً قبلاً لامپ‌های رنگارنگ ترکی را دیده‌اید – این لامپ‌ها یکی از وسایل تزیینی محبوب خانه در ایالات متحده هستند، و پیدا کردن یکی از این لامپ‌های رنگارنگ در بازاری در استانبول به آسانی یافتن غذاهای ترکی یا جاکلیدی چشم بد است. اما این تجربه Airbnb شما را به پشت صحنه می برد تا ببینید این لامپ های خیره کننده دقیقا چگونه ساخته شده اند—و می توانید در این فرآیند لامپ منحصر به فرد خود را بسازید. هزینه کارگاه شامل غذا، نوشیدنی و کلیه مواد می باشد. شما همچنین بسته بندی محافظ رایگان دریافت خواهید کرد تا اطمینان حاصل شود که چراغ دست ساز شما سالم به خانه می رسد.


“بهترین عکس های پاریس” عکاسی در پاریس

تصویر: Airbnb

چه کسی نمی خواهد در پاریس عکس های آماده اینستاگرام عالی بگیرد؟ صادقانه بگویم، تلاش برای یافتن بهترین مکان ها با منظره عالی از برج ایفل به تنهایی می تواند کمی استرس زا باشد. به جای نگرانی در مورد عکس گرفتن، بهترین عکس ها را در پاریس Airbnb Experience انتخاب کنید. این جلسه یک ساعته دارای یک عکاس حرفه ای است که بهترین نقاط را برای عکاسی منحصر به فرد و زیبای پاریس می شناسد. سپس بقیه سفر خود را برای استراحت بدون استرس در یک تراس با یک لیوان شراب یا یک لاته خواهید داشت.

پیام تجربه Airbnb: آنچه باید قبل از رزرو بدانید اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link