You are currently viewing تاریخ ها را ذخیره کنید: در ماه می چه چیزی بخریم

تاریخ ها را ذخیره کنید: در ماه می چه چیزی بخریم


در ماه می، ما از بهار به تابستان گذر می کنیم. و گذار به مجموعه ای کاملاً جدید از خریدهای فصلی هوشمند.

پس از رکود بهاری در فروش، ماه می با دو تعطیلات فروش بزرگ همراه است: روز مادر و یک روز به یاد ماندنی. برای کمک به شما در استفاده کامل از بهترین پس انداز در ماه مه، ما استفاده کرده ایم داده های تخفیف داخلی ما برای محاسبه میانگین تخفیف‌هایی که خریداران می‌توانند در رده‌های پرطرفدار انتظار داشته باشند – و صفر 5 دسته برتر برای خرید در این ماه

فروش برتر برای خرید

  • Lowe’s SpringFest (روز آخر): اول اردیبهشت آخرین روز فروش بهار فست لوبنابراین تا زمانی که هنوز می توانید از پیشنهادات استفاده کنید.
  • روز Wayfair Way: بین 4 و 6 می، Wayfair بهار خود را برگزار می کند روز راه فروش تا 80% تخفیف مبلمان، فرش و موارد دیگر (و همه آنها با ارسال رایگان). فروش را در اینجا بخرید وقتی پخش شد.
  • فروش دوستان و خانواده میسی: با این کد تبلیغاتی تا 30 درصد تخفیف دریافت کنید تا 5 می در طول نسخه بهار فروش دوستان و خانواده میسی.
  • فروش روز مادر: روز مادر در 12 مه است، پس منتظر معاملاتی در مورد جواهرات و سایر اقلام هدیه باشید. با این حال، در هفته‌های منتهی به روز بزرگ، منتظر معاملات عالی برای تحویل گل باشید زیرا شرکت‌ها سعی می‌کنند شما را قفل کنند.
  • فروش روز یادبود: روز یادبود 27 مه است. در تمام طول هفته منتظر تخفیف های عالی برای محصولات خانگی بزرگ (مبلمان، لوازم خانگی، تشک) باشید. به عنوان مثال، Wayfair در طول فروش روز یادبود خود تا 70٪ تخفیف ارائه می دهد.وقتی پخش زنده شد از اینجا خرید کنید) از 20 تا 28 اردیبهشت.

5 چیز هوشمندانه برای خرید در ماه می

هر آنچه که در ماه مه برای خرید نیاز دارید (یا می خواهید)، فروش های زیادی برای خرید و خرید هوشمند وجود دارد.

1. رستوران‌های معمولی سریع (تخفیف متوسط: 26٪ تخفیف)

ماه می دلایل زیادی برای صرف غذا با خانواده دارد – وعده های غذایی روز مادرمهمانی های فارغ التحصیلی، یک روز به یاد ماندنی و اولین سفرهای تابستانی و رستوران‌ها سعی می‌کنند با منوهای تابستانی ویژه، ساعات شادی در پاسیو، برانچ‌های ویژه، غذاخوری‌ها را جذب کنند. ارسال رایگان و حتی BOGO پیشنهاد می دهد.

اما شاید بهترین راه برای صرفه جویی در صرف ناهار خوری در ماه مه این باشد که از بسیاری از تبلیغات کارت هدیه جایزه که رستوران های زنجیره ای ملی در ماه های می و ژوئن ارائه می کنند، استفاده کنید. این پیشنهادات که اغلب با روز مادر و فارغ التحصیلی مرتبط است، معمولاً شامل خرید مقدار مشخصی کارت هدیه (یا صرف مقدار مشخصی برای غذا) در یک رستوران و سپس دریافت کارت هدیه جایزه رایگان برای استفاده بعدا می شود. بسته به پیشنهاد، ارزش این کارت های جایزه معمولاً از 5 تا 20 دلار متغیر است. بنابراین آنها یک راه عالی برای دادن یک وعده غذای تعطیلات یا کارت هدیه و گرفتن کارت هدیه برای خود هستند.

2. لباس (متوسط ​​تخفیف: 24% تخفیف)

خرده فروشان در تلاش هستند تا قفسه ها را از لباس های تابستانی پاک کنند و سعی می کنند خریداران را وسوسه کنند که کمد لباس های خود را برای هوای گرم تر تازه کنند. و این به معنای فروش زیاد است (مخصوصاً در لباس های بهاری).

در بخش ترخیص لباس های بهاری (ژاکت های سبک، لباس های گلدار و لباس های انتقالی) را خواهید یافت. از آنجایی که بسیاری از لباس‌های بهاری برای این زمان «انتقالی» بین فصول طراحی شده‌اند، می‌توانید آن‌ها را در پاییز بپوشید (بنابراین ادامه دهید و آنها را در ماه می با قیمت بسیار کمتری خریداری کنید).

در قفسه های معمولی، مد تابستانی و لباس شنا پیدا خواهید کرد. خرده فروشان با تخفیف ها کمی سخاوتمندتر خواهند بود زیرا این چیزها تقاضای بیشتری خواهند داشت. با این حال، یک روز به یاد ماندنی مکان شیرینی برای خریداران مد تابستانی است. به عنوان تعطیلات آخر هفته سه روزه، فروش های زیادی از جمله لباس ارائه می دهد. توجه ویژه داشته باشید ناخدای کهنه کار، روی یک سنبله، میسی و هدف به خصوص در مورد فروش لباس در این ماه.

با بودجه بسیار کم؟ سر به فروشگاه های اوت لت در آخر هفته روز یادبود درست مانند فروشگاه‌های آجر و ملات، آن‌ها تمام توقف‌های خود را برای جابجایی کالا در آخر هفته سه روزه انجام خواهند داد. بنابراین می‌توانید قیمت‌های پایین‌تر فروشگاه‌ها را با تخفیف‌های ویژه روز یادبود ترکیب کنید تا مارک‌های طراح مورد علاقه خود را با قیمتی بسیار کمتر امتیاز دهید.

3. گل (تخفیف متوسط: 20٪ تخفیف)

در ابتدای ماه می، از همه استفاده کنید پیشنهادات تحویل گل روز مادر پیشنهاد شده. شرکت های تحویل آنلاین گل می دانند که بسیاری از خریداران تا 12 می در بازار گل خواهند بود.

برای اینکه بیشترین صرفه جویی را در تحویل گل روز مادر خود داشته باشید، انعطاف پذیر باشید: برای جلوگیری از هزینه اضافی تحویل تعطیلات، گل های خود را چند روز قبل از روز مادر تحویل دهید.

4. خانه و باغ (تخفیف متوسط: 25٪ تخفیف)

ماه می جریان تقریباً ثابتی از فروش فوران در فضای باز را در ابتدای ماه از سوی افرادی به ارمغان می آورد موجودی اضافی (که بازگشته استاتفاقا) و Wayfairکه آن را پرتاب خواهد کرد فروش سالانه روز راه از 4 تا 6 اردیبهشت با 80 درصد تخفیف.

سپس نیمه پایانی ماه پر می شود فروش روز یادبود، که زودتر از دو هفته قبل از روز یادبود شروع می شود. فروش روز یادبود تحت سلطه معاملات خانه و باغ است. در همه چیز از مبلمان داخلی گرفته تا مبلمان پاسیو، کباب‌پز، آتش‌دان و… صرفه‌جویی خواهید کرد. خنک کننده ها و کاملاً همه چیزهایی که برای به دست آوردن کل نیاز دارید زندگی آماده برای تابستان

و کالاهای گران قیمت خانه مانند لوازم خانگی و تشک را فراموش نکنید. آخر هفته های سه روزه (از جمله روز یادبود) یک آهنربای مطلق برای معاملات ست های لوازم خانگی و فروش تشک های پادشاه به ملکه است. بنابراین اگر قصد تعویض تشک یا یخچال قدیمی خود را داشتید، آخر هفته روز یادبود زمان آن است که این کار را انجام دهید. برای مثال Wayfair تا 70 درصد تخفیف ارائه خواهد داد در وب سایت خود از 20 تا 28 اردیبهشت.

مطمئن شوید که هکرهای سنگین روز یادبود دوست دارند لو، انبار خانه، یک شرکت تشک و بهترین خرید در لیست خرید شما هستند

5. جواهرات زیبا (تخفیف متوسط: 13٪ تخفیف)

درست بعد از روز مادر، زمان خرید جواهرات خوب است. اگر خرده‌فروش‌ها آویزهای احساسی، گوشواره‌های درخشان و دستبندهای حکاکی شده را تا 12 می نفروشند، آنها را علامت‌گذاری می‌کنند تا آنها را خالی کنند (با توجه به اینکه تعطیلات عمده‌ای برای اهدای جواهر وجود نخواهد داشت، خوب، تعطیلات).

پس خرید چیزی را در نظر بگیرید که روی آن “مادر دوستت دارم” را در فروش بخرید (و آن را برای تولد یا تعطیلات ذخیره کنید). همچنین تعداد زیادی جواهرات کمتر مادر محور، از جمله دستبندهای تنیس و جواهرات قلبی مینیمالیستی وجود خواهد داشت که می تواند برای تولد یک نفر، برای عزیز یا بهترین دوست شما در روز ولنتاین آینده … یا برای شما … همین الان … فقط به این دلیل

خرده فروشان را بررسی کنید از کی، میسی و روی یک سنبله برای برخی از بهترین غارت های بعد از روز مادر.

پیام تاریخ ها را ذخیره کنید: در ماه می چه چیزی بخریم اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link