You are currently viewing بهترین گل ها و گیاهان آپارتمانی برای روز مادر (که می توانید آنلاین سفارش دهید)

بهترین گل ها و گیاهان آپارتمانی برای روز مادر (که می توانید آنلاین سفارش دهید)


روز مادر دقیقاً نزدیک است – در واقع در 12 مه. بنابراین اکنون زمان خوبی است که این سوال مهم را از خود بپرسید: برای مادر یا چهره های مادر مورد علاقه زندگی خود چه برنامه ای دارید؟

گل ها همیشه یک انتخاب محبوب هستند و با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها هنوز تحت محدودیت های سرپناه هستند، تحویل گل یک گزینه عالی است. ما بهترین سایت های سفارش گل و گیاهان آپارتمانی را برای شکوفه های عالی جمع آوری کرده ایم تا از دور بگوییم “دوستت دارم”.

بهترین خدمات ارسال گل و گیاه به مناسبت روز مادر


1800-گل
تصویر: 1-800-Flowers.com

1-800-Flowers.com

بیش از 40 سال است که 1-800-Flowers.com با تحویل گل های زیبا و سریع و هدایای کوچک مردم را در روز تولد، سالگرد یا روز مادر لبخند می زند. این شرکت با گل فروشی های محلی در محل تحویل کار می کند تا گل ها تازه باشند. چیدمان گل متناسب با هر بودجه ای از 15 تا 20 دلار تا اسپری های عظیم در صدها دلار است.

1-800-Flowers.com همچنین سبدهای هدیه با آب نبات و حیوانات عروسکی کوچک را به عنوان یک بسته مستقل یا به عنوان بخشی از هدیه گل ارائه می دهد. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد 1-800-Flowers.com وجود دارد، انتخاب گل‌های کاشت آن‌ها است که برای افرادی با انگشت شست سبز مناسب است تا در حیاط بکارند و سال‌ها از آن لذت ببرند.

معامله: اکنون با کدهای تبلیغاتی 1-800-Flowers (ما داریم کد انحصاری 20٪ در سراسر سایت همین الان!) و بگیرید 4 درصد برگشت نقدی با RetailMeNot. آنها همچنین اغلب بر روی اقلام انتخابی منتهی به روز مادر فروش دارند!


روز مادر UrbanStems
تصویر: UrbanStems

UrbanStems

UrbanStems برای افرادی که سبک زندگی پایدار را می پذیرند عالی است. همه گل‌های اینجا از مزارع دارای گواهینامه Rainforest Alliance تهیه می‌شوند، با انتخاب چرخشی بسته به فصل و اینکه کدام گل‌ها پایدار می‌مانند. مشتریان همچنین این گزینه را دارند که کالاهای با کیفیتی مانند آب نبات Sugarfina و شمع‌های Nest اضافه کنند.

انتخاب در UrbanStems از ماه به ماه متفاوت است، به این معنی که همیشه چیزی تازه و خاص خواهید یافت. بر خلاف سایر سایت های آنلاین تحویل گل، UrbanStems دسته های شخصی ارائه نمی دهد. با این حال یک جستجوی سریع در وب سایت آنها نشان می دهد که شما نمی خواهید – دسته گل های اینجا از روند مد و جدیدترین دکوراسیون داخلی الهام گرفته شده اند.

معامله: آن را بگیرید ارسال رایگان در سفارش شماضبط با کد تبلیغاتی UrbanStemsاس و دریافت کرد برگشت پول توسط RetailMeNot.


روز مادر
تصویر: طاقچه

لبه

The Sill تجارت عرضه گیاهان آپارتمانی را با طیف وسیعی از گیاهان گلدانی زیبا اداره می کند تا همه را از مبتدی تا والدین متخصص راضی کند. می توانید برای روز مادر (یا هر مناسبت دیگری) یک بار تحویل سفارش دهید یا در The Sill’s ثبت نام کنید. باشگاه والدین گیاهان. این باشگاه دارای تخفیف گیاهی، ارسال رایگان و نگاهی دزدکی به پیشنهادات جدید است. این شرکت هر ماه از آخرین روند گیاهان آپارتمانی برای چیزی جدید و تازه استقبال می کند.

معامله: صرفه جویی 25% تخفیف در سراسر سایت و دریافت رایگان ارسال با RetailMeNot.


شرکت بوکس  روز مادر
تصویر: The Bouqs Co.

شرکت بوکس

یکی دیگر از خدمات تحویل گل پایدار The Bouqs Co است. این شرکت گل های بریده شده را ارائه می دهد، به این معنی که مادر یا عزیز شما فقط تازه ترین گل های فصل را دریافت می کند.

شرکت بوکس سفارشات از مزارع پایدار و آنهایی که از فرآیندهای زیست محیطی استفاده می کنند. دسته گل ها توسط گل فروشی های صنعتگر طراحی می شوند یا مشتریان می توانند آن را سفارشی کنند. همچنین، گیاهان سرپوشیده برای لذت طولانی مدت در دسترس هستند. خدمات تحویل همان روز و روز بعد در دسترس است. برای یک هدیه فوق‌العاده در تمام طول سال، در نظر بگیرید که مادر را برای زایمان ماهانه ثبت نام کنید و چیزی فصلی و تازه به او بدهید تا در تمام طول سال منتظر آن باشد.

معامله: آنها در حال حاضر با کد FLASH 25٪ تخفیف برای شکوفه های روز مادر ارائه می دهند. همچنین می توانید دریافت کنید کدهای تبلیغاتی بیشتر با RetailMeNot!


روز مادر Bloomscape
تصویر: Bloomscape

Bloomscape

Bloomscape ایجاد یک مجموعه گیاهان آپارتمانی را آسان می کند. هر گیاه در یک گلدان تزئینی زرق و برق دار، با انتخاب هایی برای هر زیبایی شناسی عرضه می شود. اندازه‌ها از کوچک تا بسیار بزرگ متغیر است، و گزینش از گیاهانی که به راحتی برای مبتدیان رشد می‌کنند، مانند monstera، تا ارکیده‌های ظریفی که نیاز به لمس ملایم و متخصص دارند، متغیر است.

هر گیاه حاوی دستورالعمل هایی در مورد چگونگی رشد و شکوفایی آن است، از جمله دستورالعمل های آبیاری و نور خورشید و اینکه آیا برای حیوانات خانگی سمی است یا خیر. برای سؤالات خاص، وب سایت «مادر گیاه» اختصاصی دارد تا به سؤالات پاسخ دهد و توصیه هایی برای گیاهان اضافی برای خانه ارائه دهد.

اگر به موقع سفارش ندادید، می توانید ارسال کنید کارت های هدیه با یک یادداشت هدیه شخصی از 50 تا 200 دلار!

معامله: شما می توانید با تخفیف 20 دلاری برای سفارشات 200 دلاری در سراسر سایت کد PLANT FAMILY20.


گل های دختر کشاورز
تصویر: Farmgirl Flowers

گل های دختر کشاورز

Farmgirl Flowers از پرورش دهندگان اخلاقی، از جمله کسانی که از روش های رشد ارگانیک، گیاهان و گل های پایدار استفاده می کنند، و کسانی که به کارگران خود دستمزد زندگی می پردازند، تهیه می شود. برای خانواده هایی که این سبک زندگی را می پذیرند، Farmgirl Flowers پیشرو در صنعت گل است.

هر دسته گل تازه بریده می شود و در قیچی علامت تجاری خود (یکی دیگر از مواد بسته بندی پایدار) پیچیده می شود و روز بعد به هر نقطه از 48 ایالت پایین تر ارسال می شود. کیفیت طراحی و تعهد به تازگی به این معنی است که انتخاب ها به صورت فصلی می چرخند و تازه ترین و با کیفیت ترین گیاهان را برجسته می کنند. مجموعه‌ای کوچک از گیاهان آپارتمانی و گلدان‌های شیک، جایگزین خوبی برای کیسه‌های چوبی علامت تجاری هستند. موارد اضافی خاصی مانند خوراکی های لذیذ و کیت مانیپد وجود دارد که می توانید به هر مورد اضافه کنید.

معامله: میتونی به دستش بیاری 15% تخفیف برای اولین سفارش شما با RetailMeNot. فقط از کد HEYTHERE15 استفاده کنید.


شکوفه و روز مادر وحشی
تصویر: بلوم و وحشی

بلوم و وحشی

برای دوستان و خانواده در بریتانیا، Bloom & Wild طیف گسترده ای از گل های شاخه بریده و گیاهان آپارتمانی را ارائه می دهد. گل‌های بریده با دقت در جعبه‌ای محکم با دستورالعمل‌های چیدمان بسته‌بندی می‌شوند تا چندین گزینه نمایش متفاوت – قطعاً سرگرم‌کننده و تعاملی – به گیرنده ارائه شود.

چندین بسته اشتراک مختلف به شما این امکان را می دهد که هر ماه چیز جدیدی به مادر هدیه دهید تا او همیشه گل های بریده تازه داشته باشد تا خانه اش را شاداب کند. گیاهان سرپوشیده در سبدها و گلدان های کوچک یک هدیه پایدار هستند و برای آنها نیز در دسترس هستند تحویل اشتراک.

معامله: آن را بگیرید 25٪ تخفیف برای اولین سفارش برنامه شما با کد APP25OFF.


تصویر: از شما گلها

از شما گلها

برای روز مادر با گل به مادر لبخند بزن! یکی از گل‌های محبوب روز مادرمان از جمله میخک، نیلوفر، گل رز و گل لاله را با تحویل یکشنبه برای مادر ارسال کنید! وقتی ماه می شکوفه می‌دهد، می‌دانید که زمان آن رسیده است که گل‌های مناسب برای مادر را با From You Flowers پیدا کنید.

معامله: آن را بگیرید 10% برگشت نقدی برای خرید در سراسر سایت و 20% تخفیف در سراسر سایت (از کد RM20 استفاده کنید) با RetailMeNot!

پیام بهترین گل ها و گیاهان آپارتمانی برای روز مادر (که می توانید آنلاین سفارش دهید) اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link