You are currently viewing آیا قیمت Home Depot مطابقت دارد؟

آیا قیمت Home Depot مطابقت دارد؟


در اواخر دهه 1970، بنیانگذاران نهایی Home Depot با مفهومی برای نوع جدیدی از فروشگاه بازی می‌کردند: یک فروشگاه بزرگ سخت‌افزاری که نیازهای صاحبان خانه‌های خود را انجام می‌داد. هر فروشگاه از کارکنان بسیار ماهر تشکیل می شود که می توانند مشتریان را در پروژه های رویایی خود در حین ارائه محصولات و خدمات راهنمایی کنند. تنها در چند سال کوتاه، شرکت سهامی عام شد و به خوبی در راه تبدیل شدن به تجارت موفق امروزی بود.

Home Depot دارای بسیاری از موارد عالی است راه های صرفه جویی هنگام خرید حضوری یا آنلاین یکی از بهترین چیزهای خرید با آنها این است بازگرداندن اقلام چقدر آسان است. اما چگونه یک مرکز بهسازی خانه با تمام رقابت های خرید حضوری و آنلاین رقابتی باقی می ماند؟ چگونه وفاداری مشتری را تقویت می کنند؟ بخش بزرگی از این امر، ارائه قیمت پایین ثابت و ثابت برای اقلام و برخی فروش‌ها و تبلیغات فصلی عالی است.

سیاست تطبیق قیمت انبار خانه

Home Depot آنچه را که خودش می نامد ارائه می دهد تضمین قیمت پایین، که اساساً سیاست تطبیق قیمت آن است. اگرچه گارانتی قیمت پایین Home Depot کاملاً جامع نیست، اما برای اطمینان از این وجود دارد که هنگام خرید از یک فروشگاه اصلی خانگی، Home Depot برای ارائه بهترین یا همان قیمت در آنجا باشد. استفاده از سیستم تضمین قیمت پایین بسیار آسان و ساده است، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد!

زن در پیش بند انبار خانه نارنجی که چک کننده قیمت را نگه می دارد
تصویر: انبار خانه

رقبا

انبار خانه اراده قیمت با رقبای خود مانند Lowe’s، Ace Hardware، Walmart و فروشگاه های سخت افزاری مادر و پاپ در زمان خرید مطابقت دارد. متأسفانه، او لیست جامعی را در وب سایت خود ارائه نمی دهد. برای ادعای تطابق قیمت، مدرکی مبنی بر قیمت پایین‌تری که پیدا کرده‌اید را به نزدیک‌ترین انبار اصلی خود بیاورید. برای خرید آنلاین با شماره 1-800-430-3337 تماس بگیرید. رقبا شامل عمده فروشان و خرده فروشان مبتنی بر عضویت نمی شود.

تضمین کمترین قیمت

اگر چیزی خریده‌اید و در Home Depot ارزان‌تر است، می‌توانید درخواست تعدیل قیمت کنید ظرف 30 روز پس از خرید شما اگر قیمت کاهش یابد با این حال، Home Depot نه قیمت ها را بر اساس قیمت های کمتری که با رقبا پیدا می شود، تنظیم کنید بعد از شما خرید کنید

مطابقت قیمت در فروشگاه

اگر در فروشگاه Home Depot هستید و قیمت بهتری را در HomeDepot.com پیدا می کنید یا به صورت آنلاین خرید می کنید و می دانید که مالچ در فروشگاه ارزان تر است، نمی توانید قیمت را مطابقت دهید. Home Depot تطبیق قیمت بین فروشگاه ها را ارائه نمی دهد. بنابراین، اگر دوستتان به شما بگوید که گل همیشه بهار در انبار خانه در سراسر شهر نصف شده است، نمی‌توانید به نزدیک‌ترین خانه انبار بروید و قیمت پایین‌تر را حتی با عکس‌های اثباتی ادعا کنید.

تطبیق قیمت آنلاین

قیمت ها را به صورت آنلاین در Homedepot.com مقایسه کنید باید از طریق خدمات مشتری Home Depot با شماره 1-800-446-3337 یا 1-800-HOME-DEPOT تماس بگیرید. آگهی یا وب سایت را برای ارسال آماده کنید.

برای واجد شرایط بودن برای هر مسابقه قیمت Home Depot، موارد زیر باید اتفاق بیفتد:

  • Home Depot فقط تطبیق قیمت را ارائه می دهد همان مورد: برند، اندازه و مدل.
  • کالایی که می خواهید قیمت آن مطابقت داشته باشد باید در انبار باشد و برای تحویل به محل خرید آنلاین شما در دسترس است.
  • شما باید مدرک ارائه کند از قیمت (رسید) که پرداخت کرده اید و قیمت پایین تری که پیدا می کنید (وب سایت، عکس یا جزوه). زمانی که در فروشگاه هستید رسید و مدرک خود را به خدمات مشتری بیاورید تا اعتبار را در قالب پرداخت اصلی خود دریافت کنید.
  • فقط شخصی که خرید را انجام داده است برای مطابقت قیمت واجد شرایط خواهد بود.

اگر اقلام خود را به صورت آنلاین خریداری می کنید اما به فروشگاه خود ارسال می کنید و به طور تصادفی قیمت کمتری پیدا می کنید، می توانید مدرک خود را برای تأیید بیاورید و قیمت شما با دریافت کالا تنظیم می شود.


استثناهای مطابقت قیمت انبار خانه

این ممکن است فهرست کاملی از استثنائات نباشد، اما موارد فعلی که Home Depot به صورت آنلاین دارد، اینها هستند:

  • سفارشات سفارشی یا ویژه: هر زمان که بتوانید چیزی را مطابق با مشخصات خود سفارش دهید، یک سفارش ویژه محسوب می شود و برای مطابقت قیمت واجد شرایط نیست.
  • رویدادهای فروش فوق العاده: عدم تطابق قیمت برای اقلام فصلی، فروش، متوقف شده یا متوقف شده. این همچنین به معنای عدم تطابق قیمت برای جمعه سیاه، جمعه سیاه بهاری، فروش تعطیلات، یا رویدادهای فروش بسته ویژه است.
  • محصولات باز شده یا بازسازی شده: تو می توانی فقط قیمت اقلام جدید با سایر اقلام جدید مطابقت دارد.
  • خدمات ویژه: عدم تطبیق قیمت برای نیروی کار، متخصصان یا تاسیسات.
  • خطاها: Home Depot با خطاهای قیمت سایر تجار مطابقت نخواهد داشت.
  • معاملات کارت اعتباری یا تبلیغات مالی: اگر یک معامله عالی پیدا کنید که شامل کارت اعتباری فروشگاه یا تامین مالی ویژه باشد، واجد شرایط مطابقت قیمت نخواهد بود.

چگونه می توان قیمت را در انبار خانه مطابقت داد

این مراحل را برای واجد شرایط بودن برای مطابقت قیمت دنبال کنید:

  1. کالای موجود خود را در Home Depot یا homedepot.com پیدا کنید یا خریداری کنید. اگر قبل از خرید از قیمت پایین تری اطلاع دارید، به صندوقدار بگویید. قیمت منطبق را پس از آن و آنجا دریافت کنید.
  2. پس از خرید، تمام رسیدها و سوابق فروش خود را نگه دارید.
  3. دوباره بررسی کنید که کالایی که در Home Depot خریداری کرده اید در Home Depot به فروش رسیده باشد.
  4. مدرکی مبنی بر قیمت بالاتر فروشگاه Home Depot به خدمات مشتری بیاورید یا اگر خرید شما از Home Depot بوده است، با شماره 1-800-HOME-DEPOT با خدمات مشتری تماس بگیرید.
  5. یک تعدیل قیمت برای کالا دریافت کنید.

پیام آیا قیمت Home Depot مطابقت دارد؟ اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link