You are currently viewing آیا استنلی هنوز یک نماد وضعیت است؟  و فنجان بعدی “It” چیست؟

آیا استنلی هنوز یک نماد وضعیت است؟ و فنجان بعدی “It” چیست؟


قدم زدن در کلاس یوگا من گاهی اوقات مانند پیمایش در یک فید شبکه های اجتماعی شیک است. به عنوان مثال، بطری های آب را در نظر بگیرید. در سال گذشته، هر بار که در حین سقوط سگ به اطراف نگاه می‌کردم، آن‌ها هستند: یک تیم کامل از فنجان‌های بزرگ استنلی کوئنچر، که شجاعانه زمین خود را در میان دریایی از تشک‌های یوگا نگه داشته‌اند.

اگرچه من هنوز خودم را نخریده ام، باید اعتراف کنم که نی راحت به نظر می رسد – و رنگ ها واقعا عالی هستند. به هر حال، این چیزی بیشتر از کمک به همه افراد برای رسیدن به اهداف هیدراتاسیون بود. حمل استنلی کوئنچر مانند یک نماد وضعیت است. مانند اپل واچ یا لولولمون گوه ها. و همکارهای یوگی من دوباره چیزی را ثابت کردند: نه تنها وسایل مناسبی داشتند، بلکه بطری‌های آب مناسب را نیز می‌دانستند.

Stanley Quencher به لطف ترکیبی از بازاریابی عالی، روندهای فرهنگی، و قیمتی که آن را برای یک بطری آب کمی گران می کند، اما در مقایسه با سایر محصولات لوکس مقرون به صرفه است، نمادین شده است. اما او تنها نیست و جام‌های دیگر برای تاج او رقابت می‌کنند با کوزه آبی ملاقات کرد بیشتر)؟

چه چیزی استنلی را به یک نماد وضعیت تبدیل کرد

کوین می، بنیانگذار کاپ می گوید: “نابغه جام استنلی رنگ آن بود که می توانست با دقت به آن توجه شود تا با روند ورزش ورزشی که پس از همه گیری شدید است.” فرهنگ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در نیویورک که روندهای رسانه های اجتماعی را دنبال می کند. نام 110 ساله این برند به آن مشروعیت و میراث می بخشید، اما رنگ و رنگ آن نسخه محدود کاهش می یابد این آن را به یک اکسسوری مد تبدیل کرد.

Quencher که در اصل برای علاقه مندان به فضای باز طراحی شده بود، از زمان اختراع اولیه آن در سال 1913 توسط ویلیامز استنلی جونیور، دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. این شرکت از طریق مشارکت‌های استراتژیک و تغییر بازاریابی، Quencher را به عنوان یک سبک زندگی تغییر نام داد و زنان ۲۵ تا ۵۰ ساله را برای تجدید برند مورد نظر قرار داد. با استفاده از رسانه های اجتماعی و پشتیبانی اینفلوئنسر، استنلی همچنین از محتوای تولید شده توسط کاربر برای افزایش تقاضا استفاده کرد، از جمله اینفلوئنسرهای TikTok که ذخایر رنگارنگ لیوان های خود را به نمایش گذاشتند.

استنلی کاپ یکی از معدود محصولاتی است که در میان مادران به یک ترند تبدیل شده و سپس به دختران و نسل‌های جوان‌تر، به‌ویژه دختران ژن آلفای آنها منتقل شده است.

کوین می، بنیانگذار فرهنگ

می می‌افزاید: «کاپ استنلی یکی از معدود محصولاتی است که در بین مادران به یک مد تبدیل شده و سپس به دخترانشان و نسل‌های جوان‌تر، به‌ویژه دختران ژن آلفای آن‌ها منتقل شده است».

چرا جام یک نماد وضعیت است؟

کیت لمبرتون، استاد بازاریابی در دانشگاه پنسیلوانیا، توضیح می‌دهد که هیچ چیز جدیدی در مورد نمایش یک کالای خاص برای نشان دادن ثروت یا موفقیت وجود ندارد – حتی زمانی که خود کالا مانند یک Birkin گران نیست. مدرسه وارتونکه رفتار مصرف کننده را مطالعه می کند.

اما جام به یک نماد وضعیت تبدیل شده است زیرا از ایده “دانش ممتاز” صحبت می کند – کسانی که می دانستند اولین زیرگروهی بودند که خاموش کننده ها را دریافت کردند و می توانستند به یکدیگر نشان دهند که بخشی از یک زیر گروه مهم هستند.

لمبرتون توضیح می‌دهد: «شما می‌دانستید که در آن مرحله چه چیز جالبی بود. «اعضای این گروه ممکن است با نمایش لیوان، پست کردن درباره لیوان یا مصرف محتوای آنلاین درباره لیوان، عضویت را به یکدیگر اعلام کنند. هر اقدامی که نشان دهنده عضویت در این زیرگروه باشد، فرصت دیگری برای نشان دادن وضعیت می شود.

طرفداران می گویند که Stanley Quencher دارای مزایایی فراتر از صرف بطری آب بودن است. ابتدا، نسخه 40 اونسی، برخی افراد را به نوشیدن بیشتر تشویق می کند. و نی اجازه می دهد تا به راحتی جرعه جرعه جرعه جرعه بدون نیاز به باز کردن یا بهم زدن با کلاهک. دسته بزرگ برای حمل در حرکت راحت است.

می اضافه می‌کند که از برخی جهات، از حمل یک کیف دستی که می‌تواند به هزاران عدد برسد، مقرون به صرفه‌تر است. او می‌گوید: «این لیوان یک محصول «آن» دموکراتیک و سودمند بود که برای بسیاری جایگزین کیف دستی شد. “با هدف قرار دادن مادر در حال حرکت، نیازهای یک زن چند کاره، پر جنب و جوش و پرمشغله را برآورده می کند.”

“کالاهای قابل مشاهده تر می توانند به راحتی برای نشان دادن وضعیت به دیگران استفاده شوند، به طوری که به نفع استنلی عمل می کند.”

کیت لمبرتون، استاد بازاریابی در دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا

شاگردان ژنرال Z لمبرتون همچنین اشاره می کنند که اندازه منحصر به فرد استنلی به او کمک کرد تا محبوبیت پیدا کند. در حالی که بطری آب بزرگ، قرار دادن آن را در کیسه غیرعملی می کند، همچنین باعث می شود که هنگام حمل فن ها به آن توجه بیشتری شود. و انواع مختلف پیدا کردن رنگ ها سخت است کمبود لازم را اضافه کرده اند. لامبرتون می‌گوید: «در این مورد، دید بر عملکرد برتری دارد. “کالاهای قابل مشاهده تر می توانند به راحتی برای نشان دادن وضعیت به دیگران استفاده شوند، به طوری که به نفع استنلی عمل می کند.”

طرفداران در حال پیش بینی آینده هستند

اما لامبرتون اضافه می کند که نماد وضعیت به سرعت نشانه هایی از از دست دادن بخار را نشان می دهد. بسیاری از دانشجویان بازاریابی خودش می بینند بیضی در پردیس بگیرند و کاربران بطری آب انتظار ندارند به بطری های مورد علاقه خود وفادار باشند یا این اقلام برای همیشه دوام داشته باشند، به خصوص زمانی که گزینه های جدیدتر با ویژگی ها و مواد بهتر عرضه می شوند.

بخشی از جذابیت این ایده از چیزی است که فقط یک لحظه سرگرم کننده در زمان است. او می‌افزاید: «ما نمی‌دانیم در آینده چه خواهد شد، اما می‌توانیم مطمئن باشیم که مدت زیادی طول نخواهد کشید.» و شاید به روند بعدی نیز وارد شوم.

مدعیان برتر برای جام بعدی “It”.

هنگام انتخاب بطری آب، عادات آبرسانی و شیوه زندگی خود را در نظر بگیرید، از جمله عواملی مانند جنس، نوع درب و ظرفیت بر اساس مکان و نحوه استفاده از آن. طرح های بادوام را انتخاب کنید که شامل شیشه نشکن یا فولاد ضد زنگ باشد و درب های کاربرپسند را در اولویت قرار دهید. به دنبال ویژگی های اضافی مانند عایق برای کنترل دما و درب های ضد نشت باشید. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای هیدراته نگه داشتن شما در حال حرکت است.

بطری آب شیشه ای LifeFactory 22 oz با آستین سیلیکونی و درپوش کلاسیک

بطری آب شیشه ای کارخانه زندگی با جعبه سیلیکونی بنفش
تصویر: LifeFactory

کمکی قابل اعتماد از شیشه ساخته شده است که می توان آن را در ماشین ظرفشویی نیز شست و از مواد دیگری که گاهی اوقات می تواند طعم آب را تحت تاثیر قرار دهد استفاده نمی کند. طراحی زیبای این بطری با پوسته محافظ سیلیکونی نه تنها شیک به نظر می رسد، بلکه همراهی مناسب برای استفاده روزمره است.


18oz Purist Mover

شیشه خالص خاکستری روشن
تصویر: پاکسازی

چه در حال نوشیدن چای داغ و چه از آب سرد باشید، طراحی ضد نشتی این اطمینان را می‌دهد که نوشیدنی‌های شما در بیشتر ساعات روز در دمای مناسب باقی بمانند. Purist از دی اکسید سیلیکون برای ایجاد یک فضای داخلی صاف و شیشه مانند استفاده می کند که لذت بردن از هر جرعه را آسان می کند. این شرکت سوگند یاد می کند که فضای داخلی آن طعم ها را جدا نگه می دارد و از هرگونه مشکل طعمی که اغلب در بطری های فولادی ضد زنگ یا پلاستیکی یافت می شود جلوگیری می کند.


Freesip بیضی شکل

لیوان اووالا به رنگ مریم گلی با لبه صورتی
تصویر: اووالا

چیزی که برخی قبلاً آن را بطری آب جدید می نامند به دلیل نوک راحت و عایق عالی آن مورد تحسین قرار گرفته است. بیضی کاربران می توانند انتخاب کنند که از نی تعبیه شده استفاده کنند یا آن را برای یک جرعه جرعه از دهانه باز به عقب کج کنند. یک دکمه بالا را باز می کند و قفل می کند.


آبجوش

گل هندی مسافرتی صورتی روشن
تصویر: Amazon.com

برخی از طرفداران بطری آب به سبک فنجانی در حال حاضر Stanley های خود را با HydroJug (اگر TikToks دراماتیک باید باور کرد). و اغلب یک لیست انتظار برای رنگ های خاص وجود دارد. داوران فنجان مسافرتی سازگار با جا فنجانی HydroJug را دوست دارند و می گویند که نی برگردان برای نوشیدن جرعه جرعه عالی است. همچنین از نظر ظاهری بسیار شبیه به استنلی کوئنچر است.

پیام آیا استنلی هنوز یک نماد وضعیت است؟ و فنجان بعدی “It” چیست؟ اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.





Source link